
Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.).
Reklamację produktu prosimy składać mailowo na adres: skleprainbow2018@gmail.com
Poprawnie złożona reklamacja, powinna zawierać co najmniej:
- imię i nazwisko oraz adres,
- reklamowany produkt i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania, Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany adres e-mail. Prosimy o bezpieczne zapakowanie produktu tak, aby dotarł nieuszkodzony.
UWAGA: Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.