Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.). 

Reklamację produktu prosimy składać mailowo na adres: skleprainbow2018@gmail.com

Poprawnie złożona reklamacja, powinna zawierać co najmniej: 

- imię i nazwisko oraz adres, 

- reklamowany produkt i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania, Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany adres e-mail. Prosimy o bezpieczne zapakowanie produktu tak, aby dotarł nieuszkodzony. 

UWAGA: Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl